Sayfalar

27 Eylül 2011 Salı

yorgun güller



Üşenmeyip topluyorum ortalığı.
Öyle köşe bucak değil.
Ne heves, ne düş kırıklığı:
Geceden bırakıp yattıklarım.
 
Sabahla buluyorum kendimi.
Düşler öğlene dek gitmiyor.
Yanındayım. Mutluyum. Yalnızım.
 
Susman yoruyor beni. Konuşman
çamaşır serili bir bahçe,
yazın toplanmadan bırakılmış
bir halı gibi nemli
ve ağır.
 
"Herşeye varım" diye
bağırmak geçiyor içimden.
Oysa bağırsam,
yorgun güllerin solmaya
yüz tuttuğu bu gecede,
her heves bir düş kırıklığı.
 
Kaan Özbayrak

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    ne hoş,ne cici bir sayfa bu böyle:)
    bayıldım paylaşımlarınıza...
    seve seve izleyiciniz oldum hemencecik...
    bende sizi bekliyorum sayfama,kulvarlarımız farklı olsa da:)
    kucak dolusu sevgiler...
    :)

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz :)) teşekkürler çok incesiniz benden de sevgiler selamlar görüşmeke üzere

    YanıtlaSil

yes comment ....