Sayfalar

29 Eylül 2011 Perşembe

kim kimden korkmalı

hayvanlardan korkan insanları keltelkele, örümcek, yılan vb. tehlikeli hayvanlardan korkan biri olarak anlamaya çalışıyorum. çalışıyorum diyorum çünkü son derece sevimli ve zararsız hayvanlardan korkanları bu yolla anlamak istiyorum. 
yine de minik pisi pisilerden korkan , kuşlardan tırsan karıncaladan ödü patlayanlar bana komik geliyolar. 
hayvan sevgisi geniş bir bütün . 
apartmanda fare besleyenler bile var. o da ayrı konu :)
sayfa resmimdeki martının çok korkunç olduğunu söylemiş birisi . dönüp tekrar baktım ilk baktığımda hissettiğim şeyi tekrar daha kuvvetli hissettim. 
martıların kocaman güzel kanatları bana özgürlüğü çağrıştırır.
yaradanın ne kadar mükemmel varlıklar yarattığını düşünürüm onlara bakınca.
kuvvetli hayvandır martı.gagası ile bişeyi tutunca zor bırakır .martı romanını , sunay akının martı şiirini çok severim. kuşları severim .
her şey göreceli hayatta birini mutlu eden şey bi başkasını ürkütebiliyor demek ki.
ama asıl iş galiba bunun böyle olduğunu bilip ona göre yorum yapmak ...

5 yorum:

  1. bence gayet asil duruyor hayvan, niye korkunc olsunki : )
    Ama dogru söylediklerin, ben kedileri gördügüm yerde sevmeye kalkerken bir akrabamiz, benden bir iki yas genc bir bayan, köse bucak kacar, eli ayagi titrer, yani anlamaya calisirim, ama hayatta hic kediden zarar görmemis biri, anliyamiyorum yani. Gerci bende yilandan korkarim tabii, bende hic zararini görmedim : D Allah karsilastirmasin : (

    YanıtlaSil
  2. İnsan en tehlikeli hayvan desem çok mu ağır olur?
    Anlamak zor: önce gelip hayvanları evinden barkından edip, evler, apartmanlar dikiyorlar sonra da "bahçemde karıncalar çoğaldı, sivrisinekler arttı, fare gördüm"deyip bol bol her yer ilaçlansın istiyor. Kimin evinden kimi kovarsın ey insan? Niye beceremezsin hayvanlara da saygı duyarak yaşamayı? Ne diye bir takım ilaçlarla, zehirlerle doğanın dengesiyle oynarsın?

    YanıtlaSil
  3. viva cım teşekkür ederim :) martımın sevilmeye ihtiyacı var :))) mantığın doğru ama kedi kuduz değilse sende ona bişey yapmamışsan zarar vermez ama yılannn .. aminnn diyorum

    semi nin mutlu elleri : çok doğru söylüyosun hem de çok katılmamak mümkün mü ?

    YanıtlaSil
  4. kiz benim bir eski tanidik var evde iki kücük cocugu var ve iki tane beyaz yilan besliyor...yemin ediyor hic birsey yapmazlar diye, cocuklar elleriyle sIkIyorlarmis hatta birsey yapmiyorlarmis, cinsine göre degisiyormuymus ne...cocuklardan öncede varmis o yilanlar, tabii evine hic gitmedigimi söylemem gerekiyormu ayyy Allah korusun : (

    YanıtlaSil
  5. yaaa :) acıdım şimdi yılanlara :)) soğuk hayvanlar sevimli de gelmiyolar bana ama işte herkesin zevki farklı

    YanıtlaSil

yes comment ....