9 Temmuz 2014 Çarşamba

tarih tekerrür eder...


son bir buçuk yıla baktım twitter dan burdan facebook dan insan aynı tarihlerde aynı şeyleri yaşar mı ?
tarihler nasıl birbirinin aynı.
her şey öylesine soluk ki. 
kendimi biraz katılaşmış hissediyorum...

Mülk gibi söz de, ne senin ne benim.
Cümle gibi aşk da ne senin ne benim.
Söz de,
aşk da,
ne benim ne senin.
Bir yaz sabahına doğan ve su değdiğinde kokusunu salan kırmızı sardunya,
ağustos göklerinde başımın üzerinden geçen bulut,
mayıs gülü,
ışıklı nisan yağmuru
ne kadar Allah’tansa,
mülk gibi söz de ve aşk da
O’ndan.


her ne olursa olsun sevgi kadar güzel bir nimet yok yeryüzünde 
rızık deyince yanlız yiyecek sanmayın denir çok da doğrudur.
sevgi kadar güzel rızık azdır..

nazan bekiroğlu yusuf ile züleyhayı anlatırken benim söyleyip söyleyemediğim ne varsa çok güzel anlatıyor.
"ışık tek bir noktadan dağılır. İnsan o ki, O'ndan başkasını sevemez sevginin mahiyeti icabı. Sen tahtına yazıcı kimi oturtsanda, beşeri bir sevgili ya da cismani bir aşk gibi görünen hiç bir yol O ndan özgeye çıkmıyor aslında..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yes comment ....