Sayfalar

16 Ocak 2012 Pazartesi

sabır sınavıdır ömür dediğin...

mutsuz olmayı sevmem . 
pozitif olmak tam bana göredir. 
pozitif insanları severim.
birileri üzgünse hemen çözüm üretmeye teselli etmeye başlarım.
arada can sıkıcak kadar :)) 
hüzünü severim ama dozunda..
hem yaşam kısa mutsuz olmak için hem de dünya görüşüm tevekkül sahibi olmayı gerektirdiği için ...
o yüzden ortada doğru dürüst bir neden yok iken yatıp kalkıp başkuşluk yapanlara
çözüm bulunacak problemler var iken hayatlarını karartıp bunu dünyanın en önemli problemi haline getirenlere kızıyorum.
evet bir derdimiz olmasa da bir şeyler buluyoruz kendimize ama suyunu çıkaranlara lafım.
bir de gerçekten önemli problemleri olanlar var.
yine de ayakta durmak lazım 
"sabır yüzünü ekşitmeden acıyı yudumlamaktır" der C. Bağdağdi. 
işte benim arada bir yüzüm ekşiyor 
bazen çok ekşiyor 
vaktimin önemli bir kısmını ekşitmemeye 
dünyadaki zamanımı iyi kullanmaya harcıyorum 
ama bazen zorlanıyorum.
bunun için kendime değişik uğraşlar bulmaya gayret ediyorum.


sizlerden ilginç fikirleri olan var mı ? 
siz mutsuzken mutlu olmak için neler yapıyorsunuz ?

10 yorum:

  1. ben de genel olarak pozitif olanlardanım Elmakurdum
    elbette ki sıkıntılarım, üzüntülerim, mutsuzluklarım oluyor ama öyle etrafına hissettiren biri ol(a)madım hiç...kendi içimde yaşar, kendim çözerim
    kendim söyler kendim oynarım gibi oldu :)))

    sen sorunca düşündüm de...ben mutsuzken özellikle yaptığım birşey yokmuş meğer...çok da mutsuz biri değilim ondan mı bilemiyorum

    ama bazen canım sıkkın olduğunda ya da üzgün...yatıp uyumayı tercih edenlerdenim...kendi içimde halletmek için

    YanıtlaSil
  2. ben bütün duyguları yaşamaktan yanayım, sadece mutluluğu, neşeyi değil.
    mutsuzken de oturup sadece mutsuzluğu yaşamalı insan. o da bizim için, o da hayatın bi parçası. zaten mutsuzluk olmadan mutluluk olmaz ki. tabi herşeyin azı karari çoğu zarar..

    YanıtlaSil
  3. Kalkıp kendimi süslerim :) , kitap okurum, sevdiğim ama uzun süredir yapmadığım bişeyle uğraşırım.
    Ama mutlu olmak için bana en iyi gelen Kur'an-ı Kerim okumak.İçimdeki sıkıntı uçup gider.

    YanıtlaSil
  4. güzel bir konu : ) Basa gelen cekilir, ben bunu anladim hayatta. Saglik cok önemli, ilk önce mutsuz oldugum zaman saglik bir problem yoksa sükrediyorum. Sonrada problem paraysa onu cözmeye calisiyorum. Mantikli hareket etmek en dogrusu. Fazla pozitif olmayada gerek yok diye düsünüyorum, hayat maalesef polyannalarada acimiyor ; ) ama asla negatifde olamam, yapimda yok ; )

    YanıtlaSil
  5. Bende Blogaward´in var tatlim, kabul edersen sevinirim ; )

    YanıtlaSil
  6. bir fincan kahve yapıyorum kendime bu beni mutlu ediyor sevgilerimle.....iadeye beklerim

    YanıtlaSil
  7. hepinize yorumlarınız için teşekkür ederim sevgiler selamlar a dostlar :))

    aynur güldürdün beni "kendim çalar kendim oynarım" sen dominant görünen herkes gibi olmayan belli bie ağırlığı olan sessiz sakin ama herşeyi derin yaşayan bi insansın anladığım kadarıyla doğru mudur ? attım mı :)

    YanıtlaSil
  8. tespitin o kadar doğru ki Elmakurdum :)
    duygusal dominantım ben :)

    YanıtlaSil
  9. mutsuzken hemen mutlu olmak istiyorsam

    olduğum yere göre;
    azcık uyurum.. uyku insanı kendine getirebilir..
    yanımda bebek yada çocuk varsa onlarla oynarım..
    televizyonda çok absürd bir program açarım..

    sanırım aklıma gelenler bunlar...:)

    sevgiler,
    www.saadetiblog.com

    YanıtlaSil
  10. mutsuzken hemen mutlu olmak istiyorsam

    olduğum yere göre;
    azcık uyurum.. uyku insanı kendine getirebilir..
    yanımda bebek yada çocuk varsa onlarla oynarım..
    televizyonda çok absürd bir program açarım..

    sanırım aklıma gelenler bunlar...:)

    sevgiler,
    www.saadetiblog.com

    YanıtlaSil

yes comment ....