Sayfalar

11 Ocak 2012 Çarşamba

hayatımın kadınısın - ilk aŞk














iki filmi birlikte aldım . 

benzer özellikleri var ..
1.hayatımın kadınısın
2.ilk aşk
bir kere ikisininde kadrosu çok iyi. 
hayatımın kadınısın ın senaryosunu pek beğenmedim ama  ilk aşkın senaryosu iyi.lakin muhteşem sülüman o role pek olmamış.
hayatımın kadınısın da senaryo iyi işlenmemiş. flaş back ler sadece fotolarla yapılmış ondan mı dersiniz mantık hatalarından mı dersiniz 
bilmem 
iki filmde de 
"iyi ama bişey eksik" duygusu var. 
hayatımın kadınısında daha fazla.
ayrıca ezgi mola bu filmle "en iyi yardımcı kadın oyuncu"ödülünü almış.
soyundu diye mi merak ediyorum .
canım ailem dizisinden çok severim kendisini. 
ve fakat keşke o rolde oynamasa idi. 
büyük ihtimalle kadro dolayısı ile kabul etmiş.
o vakit bir repotajını hatırlıyorum türkan şoray ve uğur yücel ile oynamaktan dolayı havalara uçuyordu. 
beni hayal kırıklığına uğrattı. kendisini nasıl affederim bilmiyorum :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yes comment ....