Sayfalar

11 Ocak 2012 Çarşamba

bu gün nasıl güzelleşti

bir kaç önce haberlerde "ankara ya kar yağdı" haberini izlerken kendi kendime aynur fotoğraflar çekse ne güzel olur dedim. pencereden çektiği yağmur fotoları vardı çok beğenmiştim. kendisi güzel foto çeker.
lafın gelişi " kar foto su çeksene bize" diye istekte bulunurken "şimdi kar pek yok ama yağınca çekerim " dedi ardından " yağmaya başladı sabah kadar yağarsa " çekerim dedi. beni bu kadar ciddiye alması beni hem mahcup etti hem şaşırttı hemde mutlu etti. 
biraz önce bi baktım adımın başlığı ile çektiği fotoları yayınlamış.üstelik pencereden değil birebir çekilmiş fotolar emek harcamış arkadaşım.
etraf dünyanın kendi etrafında döndüğünü sanan insanlarla doluyken bir insanın tanımadığı birine karşı bu kadar ince olması beni nasıl duygulandırdı anlatamam . benim için sadece foto çekmiş gibi değil daha önemli daha değerli bir şeyler yapmış gibi hissediyorum. dünya güzel insanlarla güzel. fotoları hep saklayacağımı söylememe gerek yok değil mi ? :)) fotoların hepsi burada 

http://yigitkartal.blogspot.com/

5 yorum:

  1. Ankara'ya
    Öyle yakışırdı ki kar..
    Asfaltlar ışıldar,
    Buz tutardı resmi yalanlar...

    Kimse keman çalmaz belki ama
    Çok keman çalınsın balolarında
    Diye yapılmış
    Gri
    Sisli
    Binalar...

    YanıtlaSil
  2. Elmakurduuuuum...bak benim de gözlerim doldu inan
    düşünceler, hissedilenler kesinlikle karşılıklı
    seni seviyor ve sevgiyle de kucaklıyorum canım
    o fotoların hepsi sana ait...

    YanıtlaSil
  3. aynur cum çokk öpüyorum

    seyhan bu şiir çok yakıştı :)

    YanıtlaSil
  4. gerçekten katılıyorum size.Harika fotolar çekmiş sevgili aynur.İnşallah hayatı böyle resmetmeye devam eder...

    YanıtlaSil
  5. vuslat: katılıyorum size fotoğraf çekmek ayrı bir yetenek

    YanıtlaSil

yes comment ....