27 Ekim 2011 Perşembe

sürprizzzzz :)

genelde herkes özellikle de kadınlar sürprizlere bayılırlar 
hatta sevdiklerine arada sitem ederler
 " hiç bana sürpriz yapmıyosun , ne kadar monotonuz" 
falan diye ...
yapıldığında da çok mutlu olurlar sürpriz severler : )
işte ben
sürprizleri sevmem 
sürprizler beni aptallaştırır.
duruma adapte olmam şaşkınlıkla birlikte zorlaşır ve mutlu olamam hatta bazen mutsuz olurum :)
her şeyi kontrol altında tutma çabası mıdır ? nedir bilmem.


şimdiye kadar tanıdığım tek sürpriz sevmeyen kişi seyhan :)
burcumuzdan mı ne bilmiyorum ? o da hiç sevmez 
bu sefer işi daha ileri götürdü .
"doğum günüm için sürpriz istemem , 
eğer bişey yapmak istersen sen bana söyle , ben sana ne yapacağını söyleyeyim" dedi. :)))
 iyi fikir aslında
normalde de bişey yapacaksak önceden haber veririz birbirimize .
fakat bu sene işler değişik olacak herkes için :)
bu yıl sürprizler yılı olsun ama bana değil ...
"bu sene çok üzüntü var ülkemizde kutlamayalım" dedi
ben de düşündüm zaten çalgılık çengilik bi durum yok .
"ya bir daha birlikte kutlayamazsak" birlikte olduğumuz zamanları iyi geçirelim diye düşünüyorum.. dedim..
fekat başına geleceklerle ilgili bişey anladığını sanmıyorum :) 
bende söylemeden zor bekliyorum heyecanlı bir iş ya ille söylemem gerek .. 
yine de ağzım sıkı ama :) bakak görek :))

2 yorum:

  1. valla benim etrafimda hic bana süpriz yapabilecek kapasitede bir insan yok, güleyimmi aglayimmi : D
    Esime hediye olarak ne istedigimi bile söylerim, söylemessem bir telas icine girer, eline yüzüne bulastirir, bende alismissim artik normal geliyor ; )

    YanıtlaSil
  2. :))) aklımızda olsun bu sürpriz isteği ;)

    YanıtlaSil

yes comment ....