Sayfalar

2 Ekim 2011 Pazar

stay



konu:


geçirdikleri kaza sonucu annesi, babası ve sevgilisinin ölümünden kendini sorumlu tutan hayalle gerçeği birbirine karıştıran ve psikoloğa "beni takip etme ikimzde kaybolacağız" mesajını veren genç adamın hikayesi...

nette :
Filmin açılış dakikasından itibaren gerçek üstü bir dünyaya giriş yapılıyor ve izleyici her dakika biraz daha derine götürülüyor. "İzleyenler için şunun açık ve seçik belli olmasını istedim. ...İlk dakikadan son dakikaya kadar bu hikaye aaslında gerçek değil..." diye yorumluyor bunu yönetmen. "Ana karakterlerin bu sürreal hikaye içinde dolaşmalarını sağlayarak, hayal ettiğimiz gerçeklik konusunda manipulasyon yapmadan hikayeye katılmalarını istedim." 



bende diyorum ki niye doğru dürüst bişey anlamadım :) 
ah ah yaşlanıyorum yine filmin sonuna önceden bakmayı unutmuşum :) 
baksaydım herşey az daha anlaşılır olacaktı ... 
peeek karışık bir film olmuş .
filmin konusu ile ilgili bile değişik yazılar var nette o derece yani :))


işte repliklerden kesitler 
artık neyin gerçek olduğunu bilmiyorum...
gördüklerimin hangisi gerçek ...
budistler haklıymış dünya bir yanılsamaymış...
etrafına bak bu bir rüyaysa bütün dünya içinde.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yes comment ....