Sayfalar

13 Şubat 2012 Pazartesi

selvi boylu (yum) topuklularla

yan sınıfın öğretmeninin gelmediği bir gün çocuklar bizim sınıfa dahil oldular.
sümeyye o gruba dahil.
konumuz sağlıklı beslenme
süt,peynir vb. yiyecekleri yemenin önemi.
"ben keşke çocukken daha çok yemek yeseymişim daha uzun olurdum"
dedim , demez olsaydım :))
sümeyye : sizin boyunuz kısa mı
ben : hayır ama daha uzun olmak isterdim
sümeyye: bizim öğretmen çok süt içmiş galiba sizden uzun
ben : evet onun için sizlerde yiyin
sümeyye : keşke sizde yeseymişiniz !!!!
ben :!!!!!!!!!!!!!!!!!! :))
boyuma takığım zaten
Türkiye ortalamasına göre orta boyluyum
Avrupa ya çıkmadıkça sorun yok :)
ama ah bir kaç cm daha olsaydııııı
neyse bir kaç gün geçiyor
arkadaş gülerek geliyor
sümeyye diyor ki : o öğretmene söyle (bana yani ) süt içsin belki yine uzar :)) ben içiyorum
taktı çocuk bana :))
..
bugün yine öğretmenleri yoktu.
sümeyye beni ve sınıfımızı nedenini bilmediğim bir şekilde çok seviyor bu ayrı bir post konusu
ben bi ara yoruldum geriye yaslandım. bilgisayardan görünmüyorum
başlarını kaldırıp sınıfın sonundan beni göremeyince
çocuklardan biri : öğretmen nerede ?
ben : buradayımmm ..
sümeyye : boyu küçük ya ondan görünmüyo...
!!!!!!!!
diyerek beni ünlemlere boğdu :))

13 yorum:

  1. beni de kahkahalara boğdu :)

    neredeyse birebir aynı konuyu yaşadığım ilkokul öğretmenim geldi aklıma :)

    ilkokul 2.sınıfa gidiyorum...birleştirilmiş sınıflarda okudum ben ilkokulu...yani 1,2,3. sınıflar aynı derslikte, 4,5.sınıflar aynı
    zaten iki derslikli idi okulumuz

    Nimet Öğretmen vardı...o kadar ufaktı ki o zamanların modası apartman topuklar ve ispanyol paça jilet gibi ütülü kumaş pantolonlar giyerdi...doğal sarışınlardandı ve biriyle konuşurken o kadar kızarırdı ki domatese benzetirdim :)

    ben de o kadar küçüğüm ki boy olarak yani böyle eciş bücüş bişeyim...okula almak istemediler, bir yıl daha beklesin dediler, sıraya yetişemiyorum o kadar yani :)

    Nimet Öğretmen tıpkı senin gibi öğüt veriyor "süt için, şunları bunları yiyin, boyunuz uzar, büyürsünüz" diye

    ben parmak kaldırıp "sen süt içmediğin için mi böyle küçük kaldın, cücesin sen" demiştim ve kıpkırmızı olan öğretmene çok gülmüştüm :)

    sonrasında anneme, babama da söylendi, az biraz kulağım çekildi :)

    ben hiç süt içmedim Elmakurdum...hala da içmem, sevmiyorum...ondan herhal benim de halâ ufacık tefecik görüntüm :)

    keşke kendi bloğumda yazaymışım, ne uzun bir yorum oldu bu yahu...

    YanıtlaSil
  2. :)))
    sümeyye geleceğin ezikleyicisi olacak belli :))

    bazı insanlara hayıflanmaya gelmez sen söyledikten sonra farkeder o zayıflığını ve üzerine giderler ya sümeyye de öyle anlaşılan :)

    mutevazı olma gerçek sanırlar diye bir laf var ya ahh ne doğrudur :)

    boy konusunu kapatalım kızıyorum sana :D

    YanıtlaSil
  3. Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  4. aynur cum : bu kadar olur ya :)) sende beni epey güldürdün :)) ben kızmadım ama arkadaşlarla makarasını yapıyoruz :))) ne güzel anı olmuş bir daha çocuklara kendimden örnek vermem ama :)))

    YanıtlaSil
  5. seyhan :
    çok açık sözlü olduğu için sınıfındaki arkadaşları da seninle aynı fikirde ama ben çok seviyorum onu komplex konusunda ne yapmalıyım bilemiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. yasemin : asıl ben teşekkür ederim sevgilerrr

    YanıtlaSil
  7. ayy çok güldüm, çok hoşsun canım:))

    YanıtlaSil
  8. ya sabah sabah çok güldüm.. yeni nesil bi başka kesinlikle.

    YanıtlaSil
  9. Hahahahaha cok guldum. Boy konusunda ben de inanilmaz takintiliyim. Bana oyle dese sanirim uzun sure gordugumde surat asardim 6yasinda olsa bile karsimdaki. :) seyhanin dedigi gibi gelecegin ezikleyicisi cadi.

    YanıtlaSil
  10. seyhana iki kere katılıyorum:)Bir,insan yedisinde neyse yetmişinde de o...Allah sabır versin öylelerin etrafındakilere...
    ikinci tespitide çok yerinde...herkese hayıflanmak olmass,mal bulmuş gibi yapışırlar en ufak bir fırsatta...sümeyye küçük olduğu için onun söylemesi şirin gelebilir ama büyüyecek ve ondan çok var zaten:)
    hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  11. pembe gönlüm sende
    ve
    saadet gülmenize sevindim hep gülün inş. teşekkürler

    çitlenbik
    ve
    beyaz lale
    duruma çokta bu açıdan baktığımı söyleyemem siz vurgulayınca dikkatimi çekti . bu konu üzerinde durmak lazım ..
    ama bücürüğü bir görseniz öyle sevimli ki :)

    YanıtlaSil
  12. ben çok süt içtim, olmayınca olmuyor :))

    YanıtlaSil
  13. sümeyye tam bir cin anlaşılan :D süt olayıda herkes için geçerli değil bence :) tebessüm etmeden geçilmeyecek bi yazı

    YanıtlaSil

yes comment ....