Sayfalar

17 Şubat 2012 Cuma

açımm

bir kaç gündür yine midem kötü doğru dürüst bişey yiyemiyorum.
ama açım. ama diyorum çünkü önceden açlık hissetmezdim .
doktora tekrar gitmedim ilaç içmekten de bıktım.
neyse konumuz bu değil konumuz 
güzel güzel yiyecekleri yapıp bunların fotolarını bloklarına koyan arkadaşlar 
kardeşim açım aççç :))) ve yiyemiyorum 
yine bütün gün açtım okuldan geldim yapılması gerekenleri yaptım 
dün ayva tatlısına sulandığım seyhan bugün mesaj atmış kurabiye yer misin diye :)
işte buuuuuuu :) 
tabiiiiii kiiiiiiiiiiiiiii dedim . 
esmer kurabiyeleri süslediği kapta (severim diye yeşil i yeşil renkli bi kurdela ile ) görünce 
yaktın mı kızz , dedim 
:) ve ekledim kurdelanı geri al lazım olurr 
nasıl odun bir ruhum var Allah ım :)) 
kurabiyeleri yedim yani direkt görsel yok ama 
çok güzellerdi... 
keşke hepinizin yaptığı yiyecekleri beğendiğimiz anda istersen gel al diyebileceğiniz uzaklıkta olsak değil mi?? :)))
bütün açların güzel yiyecekleri olsun inş. 
Allah kimseyi açlıkla terbiye etmesin. 
herkese iyi hafta sonları 

7 yorum:

  1. afiyet olsun bebeğimmm
    yalnız görsel de neredeyse bnm kurabiyemden :D
    ne olacak bu midenin halii :/

    YanıtlaSil
  2. keşke o dediğin olabilse Elmakurdum...hemen uzatırdım sana burdan ne istersen
    bak hiç üşenmem ben istenilen şeyi hemen yapar ortaya koyarım
    yeter ki istensin

    geçmiş olsun canım...

    YanıtlaSil
  3. seyhan ım
    evet açtım google göster bana seyhan ın kurabiye tarifini dedim çıktılar :)

    aynurcum
    canımmm benimmm biliyorum teşekkürler öpüyorum seni sevgiler

    YanıtlaSil
  4. açlık zor şey.
    çok geçmiş olsun diyor ve ekliyorum:
    yaşasın yemek yemek :))

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun elmacık :/
    seyhanla gidip gelmeler çay içmeler mi dedin ? bak benim midem de bozuldu içim bozuldu fesat oldum Allamm :)))Allah bozmasın diyeyim de bağlayayım neme lazım ;) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Kurabiyeler o kadar güzel görünüyor ki, şifa niyetine yemek lazım :) Afiyet olsun Elmakurduu :)

    YanıtlaSil
  7. yasemin :
    teşekkür ederiz yasemin sevgiler

    YanıtlaSil

yes comment ....