Sayfalar

2 Şubat 2013 Cumartesi

oluruna bıraktığım her şeyin sorumlusu sensin sıla...



büyük türk düşünürü Sıla, üstelik yarı azarlar tarzda  "oluruna bırak, her neyse geçer "  diyor .
geçmiyor 8 ay içinde aynı sıkıntıyı iki kere yaşamak fazla geliyor ...
hayat bana artık iyi davransa ...
ben oluruna bırakmayı öğrensem gerçekten ...
üzülmeye değmeyeceğine kalbim de inansa ...
insanın dıştan konuştuğu ile içi bu kadar mı çelişir...
bildiğin kuru kabadayıyım ben
sılanın şu duruşunun 4/1 bende şekil olarak değil muhteva olarak olsa bütün problem çözülecek aslında..

8 yorum:

  1. Belki de kendimizi bu duruma alıştırmamız gerek. Acıyı azaltmanın tek çaresi bu belki de.

    YanıtlaSil
  2. bir yolunu biliyorsan bana da söyle lütfen ben daha nasıl alışılır çözemedim :((

    YanıtlaSil
  3. bak gene yaptın bunu...
    bu yazıyı sen mi yazdın benim ruhum mu?
    bende sıla gibi güçlü durmak istiyorum...
    amam oluruna brıakmayıp savaşmak aynı zamanda

    YanıtlaSil
  4. En küçük şeylerin bile bizi mutlu etmesine izin vererek başlayabiliriz mesela. :)

    YanıtlaSil
  5. yeliz inceoğlu geri dönmen ne güzel sevgiler

    YanıtlaSil
  6. nabrutum peygamberimiz ne diyor : birbirine benzeyen ruhlar birbirlerini severler , sen demişsin ben demişim ne fark eder ;)

    YanıtlaSil
  7. ne desem bilemedim Elma Kurdum
    herşey iyi olsun senin için
    her daim
    öperim çok...

    YanıtlaSil
  8. :) azarlar gibi :)) herneise sıkıntınız kısa sürede geçer inşallah..sıkıntılarımız sınandığımız şeyler aslında..sınavları kolay atlatmak dileğiyle..

    YanıtlaSil

yes comment ....