Sayfalar

18 Eylül 2012 Salı

yeni yayın dönemi tuvalette başladı !

çocuklar sıkılınca tuvalete gitmeyi öğrendiler .
bu da tıpkı kopye vermek  gibi iç güdüsel olarak gelişen bir öğrenci davranışı..
lakin sıkışık beklemelerini son derece sağlıksız bulduğumdan tuvaletle sınıf arasında ring seferler düzenliyoruz
dün o kadar çok yoruldum ki bir gökdelenin bütün camlarını silsem bu kadar yorulmazdım.
eve geldiğimde sağ bacağım tutulmuş, ayaklarım şişmiş, başım dönüyor, boğazım zonkluyor, ben saçmalıyordum.

bir saniye de beş kişi öğretmenim diyor istekleri sürekli değişiyor , cevap veremedikleriniz daha yüksek sesle bağırıyor olmadı ağlıyor.

bugün çocuklara " gerçekten tuvalet ihtiyacınız olmadığı halde tuvalete gidiyorsunuz böyle devam ederse bir gidene yarım saat izin vermeyeceğim şimdi yokken giderseniz birazdan gerçekten gelirse göndermem. fakat böyle beklemek sağlıksız . siz bana doğru söylemezseniz ben nereden bilirim gerçekten tuvaletinizin gelip gelmediğini ?"
 yıldıray : öğretmenim sen nasıl bilmezsin ? (ben kendim anlamıyorum sanıyor) ...ben biliyorum ki... ne zaman geliyo gelince anlıyorum ben büyüğünü de biliyorum küçünüğü de  .!

!!!


3 yorum:

  1. Hay allahım ya, bunlarla baş edilmez :)

    Ana sınıfı mı birler mi? her neyse sonuçta paralıyorlar ya öğretmenlerini :) Sağlık olsun,onlar sizlere emanet:)

    YanıtlaSil
  2. yıldıraya diyeceksin ki benimkini de anlıyon mu? büyüğünü de küçüğünü de :))))

    çocuklara empati kurmayı öğret :D

    YanıtlaSil
  3. yıldırayı tenhada sıkıştır öp bence:)

    YanıtlaSil

yes comment ....