19 Ekim 2014 Pazar

ve karar verilir...



şimdi yerinden oynayan taşların yerine nasıl oturacağında bütün mesele ve boşlukların nasıl dolacağında ...
bende kendimle toplantı yaptım ve önce bir süre kendimle görüşmemeye karar verdim.
eğer belli sınavlardan geçemezseniz bu sınavlara tekrar tabi tutulduğunuz söylenir.
tıpkı oyunlarda bir level üste çıkmak için o bölümü geçmeniz gerektiği gibi işler süreç.
belli olayların aynı tarzda insanların aynı sinir bozucu durumların yaşanmasının sebebinin bu olduğu söylenir.

itiraf edeyim kafam kalın zahir olmooourr olmoouurr :)
her şey biraz yatışsın kafam da uşuşan şeyler yerine otursun.
ben bundan sonra biraz daha kendime saklayım olanı biteni çok konuşuyorum çok konuşuyorum.

5 yorum:

  1. "eğer belli sınavlardan geçemezseniz bu sınavlara tekrar tabi tutulduğunuz söylenir."

    Ne dogrubir laf boyle! Yazı gorsellerine de hayranım bu arada. Mustafa Topaloglu mu bu? :)

    YanıtlaSil
  2. aaa bir canlı :)) hoşgeldin afede uzun süredir kendi kendime konuşuyorum da :)
    değişik öğretilerde aynı görüş vardır. islam da tekamül sürecinde de. tam kaynak veremediğim için ortadan yazıverdim.
    evet mustafa topaloğlu kendimle toplantı yapma fikri kendisinindir. pek severim kendisini :) selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbuldum. Bana da cogunluk oyle oluyor, dert etme ;)
      Bu "sınav" meselesine ben de takığım uzun zamandır. Yeni aydınlatıcı yazılarını bekliyorum. sevgiler

      Sil
  3. afede tevafuken burdasın sanırım şu programın verdiğim linkinden açacağın videoyu mutlaka baştan sona izlemelisin sonra geri dönüt bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. http://www.kure.tv/izle/aile-rehberi-kader-kaza-ve-kismet-18-ekim-2014

    YanıtlaSil

yes comment ....