10 Mayıs 2014 Cumartesi

anneler günü saçmalığı


hani şımarık çocuklar olur tek albenisinin elindekini diğerlerinin gözüne sokmak olduğunu düşünen.
-bakkk bende ne var ohhh senin yok kiii diyen ...
şu anneler günü muhabbetini biraz buna benzetiyorum
kim ne ister kutlar canım dünyanın düzeni bu falan demeyin.
o kadar suyunu çıkarıyorlar ki insanlar.
bu bi taraftan medya ve ticaret erbapları yapıyor diğer taraftan öğretmenler.
herkes duysun benim çocuğum var bakın bana ne aldııııı 
herkes görsün annemle beniii bakın ne mutluyuz !!!

"dünyadaki en büyük yalnızlık annesizliktir"
sizin anneniz yaşıyor mu evlatlarınız hayatta ve sağlıklılar mı ? 
çok büyük nimetlere sahipsiniz kıymetini bilin şükredin tadını çıkarın ama başkalarının gözüne sokmadan.

her anneler gününde annesini kaybeden arkadaşlarımı görünce içim sızlar. 
gözlerine yalnız yaşayanların bildiği bir hüzün oturmuştur.

çocuklara anneler günüyle ilgili hiç bir etkinlik yaptırmıyorum. nispet yapmayı öğrenmesinler. anneye saygının başka yolları da var.

şimdi aklıma 2 hafta önce annelerini kaybeden komşu çocukları geliyor. 10 yıldır çocuk özlemi çeken arkadaşım geliyor. çocuklarını kaybeden insanlar geliyor. gizem, dilruba, mert... şehitlikte gün boyunca ağlayacak insanlar geliyor. 2 yıl önce feribot kazasında annelerini kaybeden hülya ve esra gülhan kardeşler geliyor. tabutların arkalarından ağlayanlar ...

sahi siz birileri ağlarken" canım ben mi ağlattım, bu düzeni ben mi kurdum" deyip mutlu olabilir misiniz? ya ağlayan siz olsanız sizin çocuğunuz olsa... sorusu bile iç burkuyor değil mi ? Allah böyle imtihan etmesin kimseyi.. lütfen suyunu çıkarmayın ...



3 yorum:

  1. cok doğru yazmıssın bide bunun babalar versiyonuda var maalesef..

    YanıtlaSil

  2. fotoğrafa bayıldım öncelikle...

    dedikleriniz çok doğru hakikaten. tüketim çılgınlığı alıp başını giderken herşeyin suyunu kaçırır oldu insanoğlu ;)

    eskiyi çok özlüyorum ben. kardeşimle harçlıklarımızı birleştirerek aldığımız minik hediyeleri hatırlıyorum da... ne son model bir telefon tutar onların yerini, ne de tabletler... yazık ki böyle düşünen çok az kişiyiz...

    sevgiler...

    YanıtlaSil

yes comment ....