7 Mart 2014 Cuma

City Hall




Dizi ile ilgili bütün yorumlarda bir iki bölüm sonra başlangıçtaki sıkıcılığın gideceği söylenmiş olmasına rağmen 
5 bölüm sonunda fikrim değişmediğinden bıraktığım dizidir. 
Baş rol oyuncusu adamı sevmedim at hırsızına benziyodu :) mimiksiz tuhaf bir yüz ifadesi, donuk ve kibirli bir duruş. izlediğim bölümler boyunca Kim sun ın gözlerinden ve alnından saçlarını açmak istemedim 
sevmedim bir şeyler eksik oyunculuklar kötüydü. 
Tavsiye etmiyorum 
Fakat bu işin uzmanlarından sayabileceğim seyhan nabrut ikilisi çok beğenmişler.
onları da bir okuyun derim ..

3 yorum:

  1. yok ya bu dizide çok eğlenmiştim ben.
    baştan sona.
    o başrole de çok alışıyorsun ayrıca ama alışmayan gözle bakınca sen de haklısın :D
    nabrutun yazsını sen okumalısın ayrıca. diziyi tamamlamış kadar olursun ;)

    YanıtlaSil
  2. bak düzenli güncelleme yapmadıiğından yazılarını kaçırıyorum ://// bu dizi şahane ya! aslında 25 yaş ve üstünün ilişki sorunlarını anlattığı için daha çok sevmiştim.ma işte hep derim bazen doğru dizi yanlış zaman yada doğru kişi ama yanlış dizi denklemi var :D

    YanıtlaSil
  3. aslında güzel bir diziydi :))
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    YanıtlaSil

yes comment ....